• 1403/02/19
  • 218

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

آیا شما هم تمایل دارید از فضای اینترنت و کسب و کار آنلاین در آمد کسب کنید؟

به کسب در آمد از طریق اینترنت علاقه مند هستید؟

آیا از خریدتان راضی هستید و تمایل دارید خاص باکس را به دیگران معرفی کنید و از این طریق در آمد کسب کنید؟

هیچ میدانستید یکی از روش های کسب در آمد جدید که بسیار هیجان انگیز و پرطرفدار است سیستم همکاری در فروش کالاست ؟

 

مطالب زیر در مورد سیستم همکاری در فروش را به هیچ عنوان از دست ندهید، آنها را به دقت مطالعه کرده و سامانه همکاری در فروش حامیگر را به دیگران نیز معرفی کنید.

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (affiliate-marketing) یک سیستم کسب در آمد آنلاین و نوین می باشد که تا چندی پیش اثری از آن به صورت جدی در وب فارسی به چشم نمیخورد. تعاریف بسیاری برای همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ آورده شده است اما ما به یک تعریف دقیق و علمی و همچنین یک تعریف ساده و کاربردی از سیستم همکاری در فروش بسنده خواهیم کرد. طبق تعریف دقیق همکاری در فروش که اسامی دیگری نظیر بازاریابی واسطه ای یا بازاریابیِ رابطه ای هم دارد، اینطور تعبیر میشود که در یک فرآیند فروش که معمولا بر بستر اینترنت انجام می شود شما (بازاریاب) با یاد گرفتن و آموزش درآمدزایی از طریق سیستم همکاری در فروش می‌توانید بدون داشتن محصول و یا خدماتی، پورسانت از فروش محصولات دیگران (به عنوان مثال محصولات وب سایت حامیگر) را دریافت کنید. همکاری در فروش که بعضی افراد تلفظ انگلیسی آن یعنی افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing را به‌کار می‌برند یک تعریف ساده تر هم دارد که بر مبنای سیستم همکاری در فروش خاص باکس آن را نیز برای شما توضیح می دهیم.

 

 

 

برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش از کجا شروع کنیم ؟

 

 

 

برای شروع با مراجعه به قسمت ثبت نام نمایندگان به عنوان نماینده فروش ثبت نام می کنید و پس از ثبت نام در سامانه همکاری در فروش یک کد معرف (لینک ارجاع) از حامیگر دریافت می کنید. بعد از دریافت کد تنها کاری که باید انجام دهید معرفی و انتشار این کد در فضا های گوناگون بر بستر اینترنت است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. دقت کنید اصلی ترین نکته در سیستم همکاری در فروش حامیگر سود دو جانبه مشتری و بازاریاب بوده و بر همین مبنا افراد مختلف ترجیح میدهند از کد ارجاع شما هنگام خرید استفاده کنند. به عنوان مثال در نظر بگیرید قرار است شما یک بیمه نامه عمر را از طریق سیستم همکاری در فروش تبلیغ کرده و به فروش برسانید مراحل به صورت زیر خواهد بود. تصویر زیر خلاصه مراحل را از ثبت نام تا فرآیند تبلیغ کد و خرید مشتری را نشان میدهد.

 

 

 

 

 راهنمای سریع:

 1) از طریق گزینه ثبت نام نمایندگان عملیات نام نویسی را انجام دهید.

2) دقت کنید برای تایید شدن شما و اختصاص کد نمایندگی حتماً باید در پروفایل خود آدرس و مشخصات را تکمیل کنید در غیر اینصورت کد بازاریابی شما تایید و ارسال نخواهد شد.

3) صبر کنید تا اطلاعات شما همکاران ما بررسی و تایید شود و پیامک آن برای شما ارسال گردد.

4) در صورت تایید، کد و لینک بازاریابی به شما تعلق خواهد گرفت و سایت با توجه به نام کاربری و عکس پروفایل و معرفی شما ، سفارشی سازی خواهد شد.

5) صفحه ای تحت عنوان پنل مدیریت بصورت اختصاصی از طریق نام کاربری و رمز عبور مخصوص شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت و شما از این طریق کلیه عملیات فروش خود و زیر مجموعه تان را می توانید رصد کنید.

6) ضمناً در صورت تمایل (الزامی نیست) در قسمت آدرس هنگام ثبت نام شماره کارت و شماره حسابی که تمایل دارید واریز پورسانت به آن انجام شود را نیز همراه با اسم صاحب حساب و بانک مربوطه قید کنید. در غیر اینصورت بعد از اولین فروش موفق پشتیبانی با شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی تماس خواهد گرفت.

 

مزایای پیوستن به خانواده بزرگ حامیگر :

داشتن حس خوب نوع دوستی و انسانیت در همه ما وجود دارد و یقیناً هدف اصلی ما و شما در درجه اول معرفی یک مرکز قابل اعتمادهمراه با ارایه تخفیف های عالی به نزدیکان و آشنایان است. در همین راستا سود حاصل از فروش این محصول برای شما نیز کارمزد خواهد داشت. مسلما وقتی با این هدف تلاش کنید درآمد خوبی در انتظار شما خواهد بود. پس با ارائه کد معرف مخصوص به خودتان به دیگران غیر از اینکه شما از فروش حاصل از آن کالا پورسانت می گیرید چندین عملیات دیگر هم انجام خواهد شد که به شرح زیر است:

  1. معرفی یک وب سایت معتبر: سایت معتبر و قابل اعتماد که کلیه گواهینامه و تاییدیه های مورد لزوم را گرفته است را به دوستان و آشنایان خود معرفی می نمایید.
  2. تخفیف آنی هنگامخرید کالا توسط مشتری:با استفاده از کد معرف شما و تجربه حس خوب صرفه جویی در خرید آنلاین با تخفیف های نقدی هنگام خریددریافت نمایید.
  3. ارتقاء در سازمان فروش:باعثایجاد حس رقابت و کار تیمی و افزایش درآمد با دوستانی که خودتان به سیستم همکاری در فروش دعوت نموده اید میشوید.
  4. برخورداری از مزایای شغلی: که معمولا شرکت ها و فروشگاه ها برای بازاریابان در نظر نمی گیرند مثل حقوق ثابت و ...

 

همکار و دست گرامی شما با عضویت در پرتال نمایندگان سامانه حامیگر:

اگر نماینده شرکت های بیمه هستید:

الف) در ارتباط با صدور بیمه نامه در شهر و استان خودتان همکاری داشته باشیم و بدین صورت درآمد خودتان را بالا ببرید و مشتریان خودتان را افزایش دهید.

ب) بیمه نامه هایی که بدلیل محدود صنفی امکان بازاریابی و صدور آن را ندارید از طریق لینک، کد و صفحه اختصاصی خودتان نسبت به جذب آن اقدام نموده و از طریق سایت ما و سایر عوامل مرتبط در اختیار بیمه گذار خود قرار دهید و از عواید آن بهره مند شوید.

پس شما همکار عزیز از این طریق هم نماینده صدور و هم نماینده فروش حامیگر و به عبارتی نماینده کل شرکت های بیمه خواهید شد.

و اگر نماینده بیمه نمی باشید:

می توانید از طریق اخذ نمایندگی فروش و بعنوان شغل دوم و یا هر عنوان دیگر از مزایای یک سایت کامل فروش و پنل و طراحی اختصاصی رایگان بهره برده و صاحب امتیازات نمایندگی بیمه شوید.

 

 

حامیگری پر انرژی و توانا باشید

 

 

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به حامیگر می باشد

© 2019 ,hamigar.net